hee~ pg td ujan..s0 d sbbkn itu...amailhaa..yg xdtg..taw x..klaz aina yg dtg..16 ownk je..dwi pd 28ownk...oow~ dasyat tuh...hee~b0shan glee na mamp0z..acap gn mir0l xdtg plak..s0wg kne CP sownk lg maleh na dtg...haishh..apeelaa na jd ken..hee~..then ms0klaa time cegu salmah...HAHA..klakaa glee d0e..eh jp nie npew ttbw akp sal klaka neyh ? huhu...na taw ke ? oke2..aina cter...=)..
1.radzi:act dyew pk0l syafiq..
syafiq:BHABIE LHAA !
salmah:spe babi ? ha spe babi ?
syafiq:nie ha..radzi neyh..prgai dye cm babi..
salmah:cegu tgk..dyew..okee je..xd rupe babi p0n...
*1klaz glak..hahaha...
2.act cegu na pngl bdax kling pariya dot2 tuh..then cegu pngl mcm nie..
nie g0rilaa,mona..meh snie..
HAHAHA..cegu2..el0k2 mk bpak dye bg nme moganapriya..cegu pngl dye g0rila...
*sumpah klakaa gleee...
3.cegu cuh si george neyh wt lthan lm bku..
lam 2minit cmtoo..cegu akp cmniew..
salmah:nie george yg kmu g ms0kkn kple kamu lam beg tuh knpe..?
mmmnbekk ! ! *radzi wt..
radzi:dye cri rmput cegu...dye kn kmbenk..
1 klaz glak !..HAHAHA..
had0yy..pecah pw0t ainaa glak...pelaa cegu ney..wt lwak..t ank cegu lam pw0t tu nnt..jd rja lwak..haha..pelaa..
*k0rg mcty glak kl0 korg pham ..kl0 xpham xya bce..=)

No comments:
Post a Comment